ჯანსაღი კვება

 

საგანი: რუსული ენა (მეორე უცხო ენა)

კლასი: V

თემა:  ჯანსაღი კვება

 

სამიზნე ცნება :  ზეპირი კომუნიკაცია    (შედეგები: 22, 23,25,29 ) 

       

კომპლექსური დავალების პირობა:  წარუდგინე შენი შესრულებული დავალება თანაკლასელებს. დახატე ერთი  სდილის ან ვახშამის პერიოდი შენს სახლში. აღწერე რა დევს მაგიდაზე, ვის რა უყვარს, ვინ რას ჭამს ან სვავს, რომელი პროდუქტია აქ ჯანსაღი და არაჯანსაღი.

 

 

ისაუბრე:  

 

·         წარუდგინე შენი ნამუშევარი კლასს.

 ·         აღწერე ერთი სადღესასწაულო მაგიდა შენს სახლში.

·         რა დევს მაგიდაზე, ვინ ზის მაგიდასთან.

·         ისაუბრე შენი ოჯახის წევრებზე.

·         რომელ ოჯახის წევრს რა უყვარს, რას მიირთმევს, რას სვავს.

·         რომელი პროდუქტია აქედან ჯანსაღი და არაჯანსაღი და რატომ.

 

დავალების წარდგენის შემდეგ იმსჯელე:

·         რამდენად ეფექტიანად წარუდგინე კლასის წინ დავალება.

 რამდენად ეფექტიანად გამოიყენე ამისთვის საჭირო ენობრივი  საშუალებები და არა ვერბალური ხერხები?

 გამოყენებული რესურსები: 

https://learningapps.org/watch?v=pnbonznb520 -პროდუქტები

https://learningapps.org/watch?v=pj0cx9sn520 - ოჯახის წევრები 

https://learningapps.org/watch?v=p70eemi7k20  - პროდუქტი და საკვები

https://learningapps.org/watch?v=pst54itvk20 -  ჭამს, სვავს, ზმნა.


Комментариев нет:

Отправить комментарий