წლის ანგარიში

 


 სსიპ მიხეილ ცერცვაძის სახელობის გორის მუნიციპალიტეტის სოფელ ზეღდულეთის საჯარო სკოლის  უცხოური კათედრის 2021-2022 სასწავლო წლის წლიური მუშაობა

უცხოური ენის ცოდნა კულკტურათაშორის ურთიერთობის განმტკიცებისა და თანამედროვე სამყაროში ინტეგრაციის გარანტიაა სწორედ ამიტომაა, რომ უცხოური ენების ძირითადი მიზანია მოსწავლეებს განუვიტაროს სამეტყველო უნარები  (მოსმენა, კითხვა,წერა,საუბარი) ორ ენაზე. გამოუმუშავოს    სხვა კულტურის წარმომადგენლებთან წარმატებული კომუნიკაციის უნარი ჩამოუყალიბოს დადებითი განწყობა ენობრივკულტურული მრავალფეროვნებისაგანუვითაროს   განსხვავებული კულტურული კონტექსტისა და ტექსტების გაგების უნარი;      აზიაროს მოსწავლეები სხვა ქვეყნის ყოფასა და კულტურასგანუვითაროს მათ კომუნიკაციისანალიზისკრიტიკული აზროვნებისარგუმენტირებული მსჯელობისა და სხვა აუცილებელი////რომლებიც დაეხმარებათ მსოფლიო საზოგადოების სრულყოფილ წევრად ჩამოყალიბებაშიგანუვითაროს ენების ეფექტურად სწავლის უნარი.ენის ეფექტურად სწავლისთვის აუცილებელია მოსწავლეს მივანიჭოთ ავტონომიაგამოვიყენოთ სწავლების სხვადასხვა მეთოდიამ მიზნის მისაღწევად კათედრის თითოეული წევრი     იმაღლებს კვალიფიკაციასზრუნავს პროფესიულ განვითარებაზეეცნობა ინოვაციურ მეთოდებს იზიარებს კათედრის წევრთა გამოცდილებასთანამშრომლობს კოლეგებთანსაკუთარი ძალებით  ქმნის სასწავლო პროცესისთვის საჭირო საგანმანათლებლო რესურსებსკოორდინირებულად მუშაობს სკოლის სხვა კათედრებთან.

   წლის დასაწყისში შედგა უცხოური ენების კათედრის წევრების შეხვედრა. დღის წესრიგად განიხილებოდა; კათედრის თავჯდომარის და მდივნის არჩება, კათედრის სამოქმედო გეგმის დამტკიცება,შემაჯამებელი დავალების ფორმების განხილვა,სასწავლო პროცესის დაწყებისათვის მოსამზადებელი სამუშაოების განხორციელება. https://skolasaswavloresursebi.blogspot.com/p/1.html

 პირველი სემესტრის დასასრულს კათედრამ განიხილა საკითხი მოსწავლეთა აკადემიური მოსწრების შესახებ.  საგნების მიხედვით განიხილებოდა თითოეული კლასის მოსწავლეთა პირველი სემესტრის შეფასებები და აღნიშნა, რომ მიუხედავად იმ სირთულეებისა, რაც თან ახლდა დისტანციური სწავლების რეჟიმზე გადასვლას სწავლის დასაწყისში, მოსწავლეთა აკადემიური მოსწრებები არ გაუარესებულა, ზოგიერთ ნაწილში გაუმჯობესდა კიდეც, რაც მასწავლებლების ეფექტური საქმიანობის შედეგია .2021-2022 სასწავლო წლის პირველ სემესტრში გამოიკვეთა  კარგი შედეგები, რაც მუთითებს მასწავლებლების მუშაობის მაღალ ხარისხზე. https://skolasaswavloresursebi.blogspot.com/p/n-2-1-0-20-2-2-1300.html

  უნდა აღინიშვოს, დისტანციური სწავლის რეჟიმზე გადასვამ გვაიძულა თექნოლოეგიების მეტად გამოყენება. იმისთვის, რომ დაგვეძლია უკეთ პროგრამა რუსული ენის მასწავლებელმა  შექმნა ბლოგი სასწავლო რესურსების გამოყენების სხვადასხვა შინაარსობრივი თემატიკით, რაც დაეხმარა მოსწავლეებს უფრო ადვილად ენის შესწავლაში და დროის დაზოგვაში.  უდა აღინისნის ისიც, რომ არადისტანციურ სწავლის პირობებშიც აქტიურად ვიყენებთ ონლაინ რესურსებს. ეს რესურსები შექმნილია სხვადასხვა პროგრამებში,  რომლის მიზანია უცხოური ენის შესწავლის უნარ- ჩვევების შესწავლა და დაძლევა.  https://nonamshvidobadze.blogspot.com/p/blog-page_30.html

  საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების მინისტრის 2016 წლის 18 მაისის N40/ნ ბრძანებით დამტკიცებული ,,ეროვნული სასწავლო გეგმის“ მე-20 მუხლის მეორე პუნქტის ,,გ“ და „ვ“ ქვეპუნქტის თანახმად, კათედრის ფუნქციაა: ,,კათედრის წევრთა შორის გამოცდილების გაზიარება, წარმატების წინაპირობათა განსაზღვრა და პრობლემების გადაჭრის გზების ძიება“, ,,ზრუნვა მასწავლებლის პროფესიული განვითარებისათვის“. მისი  მოსაზრებით, ურთიერთდასწრება პედაგოგებს საშუალებას აძლევს გამოავლინონ აქტუალური პრობლემები, შეიმუშაონ გადაჭრის გზები და მიიღონ მეტი გამოცდილება. ყოველივე ეს ხელს უწყობს მასწავლებელთა პროფესიული განვითარებას. მითუფრო იმ პირობებში, როცა სრულიად შეცვლილია დღეს სტანდარტული მოცემულობა და პედაგოგებს საქმინობის განხორციელება სრულად არაორდინალური სიტუაციაში უწევთ.   https://skolasaswavloresursebi.blogspot.com/p/3.html

 უხოური ენების კათედრა აქტიურად თანამშრომლობს ერთმანეთტან და ითვალისწინებს ზემოდ აღნისნულ ვალდებულებებს. თვითოეული მასწავლებელი აქტიურად იყო ჩარტული ახალი ეროვნული გეგმის დანერგვაში, უზიარებდა ერთმანეთს გამოცდილებას, ესწრებოდა გაკვეთილებს.

  როგორც ავღნიშნეთ რუსულ ენის მასწავლებლის ნ. მშვიდობაძის მიერ შექმნილი მრავალფეროვანი ონლაინ სასწავლო რესურსები ხელს უწყობდა მოსწავლეებს დროის დაზოგვაშიო და მასალის სწრაფათ ათვისებაში,  რესურსებს ვიყენებდით წარმატებით როგორც ონლაინსავლების დროს ასევე არადისტანციურ რეჟიმში.  ეს რესურსები კომპლექსური დავალებების შესრულებაში გვეხმარებოდა. ერთ-ერთი ასეთი კომპლექსური დავალება იყო -„ჩემი გატაცებები“. https://skolasaswavloresursebi.blogspot.com/p/blog-page_60.html.  მოსწავლეებმა შექმნეს პრეზენტაციები, ისაუბრეს რით არიან დაკავებულნი, რატომ მოსწონთ თავისი გატაცება, რამდენი ხანია არიან ამით დაინტერესებულნი, და სხვა.  https://skolasaswavloresursebi.blogspot.com/p/blog-page_70.html.

   მეხუთე კლასში ასევე ჩატარდა  პოექტგაკვეთილი „ჯანსაღი კვება“. მოსწავლეებმა დახატეს ერთი სადღესასწაულო მაგიდა და ისაუბრეს თავის ოჯახის წევრების შესახებ: ვის რა უყვარს, ვინ რას მიირთმევს, რა კერძებია მაგიდაზე, რომელია მათგან ჯანსაღი და რატომ.       https://skolasaswavloresursebi.blogspot.com/p/blog-page_70.html

 გერმანული ენის მასწავლებელმა .გოგოლაძემ ჩაატარა პროექტგაკვეთილი Augenblick Deutschland    პროექტგაკვეთილი მიეძღვანა გერმანიას, მოსწავლეებმა პროექტორით გააკეთეს პრეზენტაცია სადაც ისაუბრეს გერმანიის ადგილმდებარეობაზე, მის მოსაზღვრე ქვეყნებზე დედაქალაქზე, გაგვაცნეს თუ რამდენი ფედერაციული მიწისაგან შედგება გერმანია, წარმოადგინეს გერმანიის ცნობილი ღირსშესანიშნაობები. გაკვეთლს ესწრებოდა სასწავლო ნაწილი, კათედრის თავჯდომარე და სტუმარი გერმანიიდან. პროექტში აქტიური ჩართულობისათვის მოსწავლეებს გადაეცათ სიგელებიმოსწავლეებმა ასევე გააკეთეს  კომპლექსური დავალება Die Familie მოსწავლეებმა სურათების მიხედვით შექმნეს აღწერითი ტექსტი გერმანულ ოჯახზე და გააკეთეს აუდიტორიის წინაშე პრეზენტაცია.

თ.გოგოლაძე:  https://skolasaswavloresursebi.blogspot.com/p/blog-page_4.html

   სსიპ მიხეილ ცერცვაძის სახელობის გორის მუნიციპალიტეტის სოფელ ზეღდულეთის  საჯარო სკოლის უცხოური ენების მასწავლებლები ასევე ჩართულნი იყვნენ სხვადასახვა ღონისძიებებეში და კონკურსებში ინგლისური ენის მასწავლებელმა თ.გოგიჩაიშვილმა მონაწილეობა მიიღო English Book Education. Macmillan Education- თან ერთად ორგანიზებულ წინასააღდგომო გათამაშებაში.მოსწავლეების  მიერ შექმნილი პოსტერი მოხვდა საუკეთესო ნამუშევართა შორის. გათამაშების წესების მიხედვით შერჩეულ იქნა  სასურვი ქვეყანა, მოცემულ შემთხვევაში , ინგლისი და გაკვეთილზე მოსწავლეებმა შექმნეს პოსტერი: როგორ აღინიშნება აღდგომა ინგლისში. ბავშვები და მასწავლებელი დაჯილდოვდნენ სერტიციკატებით და დიმბოლური პრიზებით.

თ.გოგიჩაიშვილი: https://skolasaswavloresursebi.blogspot.com/p/blog-page_40.html

  ინგლისური ენის მასწავლებელი ნ. გამხუასვილი ჩართული იყო მაწავლებელთა პროფესიული განვითარებისთვის ორგანიზებულ ტრენინგში eTwinningPlus მედიაწიგნიერება და დეზინფორმაცია.

ნ.გამხუაშვილი:  https://skolasaswavloresursebi.blogspot.com/p/blog-page_6.html

  მიუხედავად იმ სირთულეებისა, რაც თან ახლდა მიმდინარე სასწავლო პროცესს, მოსწავლეთა აკადემიური მოსწრებები არ გაუარესებულა, ზოგიერთ ნაწილში გაუმჯობესდა კიდეც, რაც მასწავლებლების ეფექტური საქმიანობის შედეგია.  მასწავლებლები მომავალ სასწავლო წელსაც განაგრძობენ აქტიურ მუშაობას და ადაპტირებას შეცვლილი სამუშაო გარემოსადმი.

 

 სსიპ მიხეილ ცერცვაძის სახელობის გორის მუნიციპალიტეტის სოფელ ზეღდულეთის საჯარო სკოლის  უცხოური ენების  კათედრა https://nonamshvidobadze.blogspot.com/p/blog-page_79.html

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Комментариев нет:

Отправить комментарий